emmarik

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Emma Rikardsson - 31 januari 2011 14:11

Åhh vad tiden går fort man hinner knappt med..

Skönt att komma närmare våren ännu mer nu, faan så härligt längtar..

Dock idag är det lite kyligt och även dimmigt kolla även ut nu och det kommer snö:O(

Men detta kommer inte ligga kvar hoppas jag för nu när det är grönt på åkrarna så kan det väl få vara det?

Idag har jag varit hurtig, gick upp vid 9.00 tog tag i dagens syssla som blev storbak av bröd..

Sen efter det så tog jag mig en springtur på 1 timme 15 minuter...

In duscha och sen fixa lite lunch sen ut igen på en promenad i 1 timme runt gården :O)

Nu har nyligen rörmockaren varit här med och bytt blandare i duschen så nu är det stort tryck och varmvatten kommer nu faan vad härligt, så ikväll blir det en jätte varm dusch och sen mysa framför tända ljus..

Ska även laga lite god käk, var längesen nu man åt fläsk med löksås så det ska jag ge mig på idag:O)


Om någon undrar nu så har jag ny adress.,..

Den lyder såhär:


Emma Rikardsson

Lönhultsvägen 303 B

26393 Höganäs


Så nu är man sambo på riktigt med min underbara älskling:O)


Njae återgå till dagens syssla som nu får bli lite tv innan man ska fika och sen fixa käk tills älsklingen kommer hem...


Hej då:O)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards