emmarik

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Emma Rikardsson - 18 januari 2011 18:03

Idag har man inte gjort så himla mycket..

Vaknade med sprängande huvudverk och ont i kroppen så jag tog mej en alvedon och gick och la mej igen.. 

Gick upp klockan 11.00 ungefär och då kände jag mig lite bättre..

Men har fortfarande ont lite smått i kroppen..

Under dagen så  blev det soffläge hela dagen fram till 15.00 då Ida kom och vi åkte in till höganäs och tog en fika..

Sen åkte vi även förbi city gross på vägen tillbaka och handla lite sen nu är man hemma.

Skulle följt med Ida på Gympa ikväll men får bli nästa vecka för då har man fått in mer pengar med..

Då sätter man igång träningen på allvar, då nu man bara går ute i några timmar och går men är så himla bra vägar här med utmed gården då man kan gå hela vägar runt istället för att vända tillbaka...

Sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi får laga lite käk och idag blir det hemmagjord pytt i panna..

Efter vi käkat ska jag duscha en varm dusch innan man slår sig ner i soffan för en riktig myskväll med min underbara älskling framför handbollen:O)


Hare gött

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards