emmarik

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Emma Rikardsson - 24 januari 2011 17:52

I fredags var vi hemma hos Jacke och Ida på kvällen och kolla på let's dance..

Grabbarna och Ida drack lite medans jag fick hålla mig till alkoholfritt då jag körde på vägen hem.. Vi dippade massa grönsaker i dippen holiday skit gott. 

I Lördags så åkte vi ner till Hviderup igen och städa ur sen så åt vi lunch inne hos Pontus och Bettan himla mys och vi tackar verkligen..

Väl när vi kom hem så blev det mat och mys vid tvn med vin..

I Söndags så sov vi ett tag på morgonen sen så gick vi ut och gick en promenad runt gården även satte vi upp älsklingens julklapp som var en väderstation så nu ser vi hur vädret blir varje dag.. 

Idag har jag storstädat plus varit ute och sprungit och även gått promenader.. 

Jag har blivit nyttig då jag börjat ett träningsprogram så här motioneras varje dag i någon form av aktivitet..

Ska även börja träna med ska bli gött...

Nu ska jag fixa käk sen kommer jag unna mig lite av våran efterätt idag som blir äppelpaj..


Ha en trevlig måndagkväll..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards