emmarik

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Emma Rikardsson - 10 januari 2011 18:09

                                      

Ett stort tack för vi fick komma gumman och hoppas du är nöjd med din 20-årsfest<3

Av Emma Rikardsson - 10 januari 2011 18:02

Det är alltid kul att laga mat tycker jag..

Man är ju inte utbildad kock för ingenting så här har jag lyckats ännu en gång med ett recept från mitt egna huvud..

Gör alltid egna recept mycket roligare att komma på eget..

Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi får äta min goda kvällsmat som jag bjuder på och det är hemmagjord kycklinggryta med ris till det :O)


 

Innehåll: Brynt lök och kyckling ihop med olika kryddor (salt,vitpeppar,svartpeppar,curry,basilika,vitlök m.m, ananas + saften av den, broccoli, C-F samt en redning på mjöl och vatten:O)


Den blev kanon i smaken så nu hoppas jag med älsklingen gillar den:O)

Men han brukar gilla min maat<3


Även kvällen kommer bestå av mys framför tvn..

Mitt program börjar ikväll som är halv åtta hos mig:O)


Nee nu ska jag se vad blir det för mat och vänta in min sambo..


Hare bra...




Av Emma Rikardsson - 10 januari 2011 14:09

Måndag igen då och redan 10 januari fyy vad tiden går fort för fort tycker jag..

Vi ska vara ute från lägenheten den 31 januari, så i helgen går flyttlasset som det ser ut som för vädret verkar bli skapligt för att köra med släp..

Sen är det bara flyttstäd kvar, har redan börjat lite med det då man plockat ut allt från skåp.


Har varit iväg och tränat idag med skit skönt att komma igång med det, dock inte skaffat kort än men blir nu tills vi flyttar..

Även fixat jobb med faan vad jag är glad...

Ska jobba på Hotell Erikslund i Höganäs..

Blir en tvättardag med då jag har lite kvar att tvätta upp tills vi flyttar plus plocka ner det sista i flyttkartonger... 


Njae nu ska jag återgå till måndagen...


Ha en bra dag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards