emmarik

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Emma Rikardsson - 17 januari 2011 16:39

Jag känner att jag varit dålig på att blogga, men haft fullt upp med flytt:O)

Nu har vi flyttat från gården Hviderup och bor på Lönhult nu i ännu en 3-a fast större:O)


Vi körde sista lasset i går från hviderup och nu försöker vi komma i ordning så man sen ser vad som ska köpas mer och jag säger det blir en hel del saker då att rummen nu är större och det gillas :O)

Även stor trädgård och garage m.m som vi har för oss själva :O)

Det blir att åka ner till Hviderup på lördag och städa ur lägenheten där och lämna nyklar..


Idag har jag fått undan mer från kartonger och fixat i ordning med kläderna i garderober m.m

Även invigt tvättmaskinen för första gången då den är helt ny:O)

Och ikväll ska vi sätta upp lite mer lampor och även skrivbordet ska upp och högtalare ska på plats och även lite tavlor ska med upp :O)


Ska nu snart börja med kvällens mat och det blir stuvade makaroner med köttbullar :O)

Även duscha en varm dusch och sen se på tvn framför tända värmeljus då det blir lite extra mysigt..

Jag kommer lägga upp bilder sen då jag tagit bilder när allt är klart :O)


Ha en bra kväll alla och nu ska jag vara mer uppdaterad i bloggen :O)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards