emmarik

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Hmm!!

Av Emma Rikardsson - 24 januari 2013 16:39

Varför får jag aldrig vara frisk??

Blev tyvärr inget jobb då febern kom smygandes och en jävla huvudvärk...

39,8 är himla mycket, men blir att lägga sig på soffan och vila framför tvn och se om man kanske somnar tillslut..

Jobbigt att vara själv men ändå skönt men hade varit skönare om min sambo var hemma idag då man är sjuk och fixa mat till mig..

Men får se efter man vilat ett tag och se vad jag fixar till kanske steker till mig en hemmagjord hamburgare med bröd eller bara en kopp varm tea och en smörgås får se vad det blir :O)

Jag hoppas och vill vara frisk tills på lördag för då är det inflyttningsfest hos Hanna men jag kommer vara med i nyktert tillstånd då jag vill köra hem och sova om jag inte är riktigt frisk än men hoppas men kör ändå hem vill sova hemma.. 

Njae nu ska jag försöka orka kolla reprisen av Farmen och Äntligen hemma..


Ha en trevlig kväll..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rikardsson - 1 februari 2013 09:48

Äntligen är det helg och jag väntar fin besök av mina päron:O) Dagen kommer bestå av att umgås med dem och äta gott ikväll.. Ska åka och fixa lite smått och gått när mina päron kommit ner, de var på väg strax när jag prata med dem.. I morgon gå...

Av Emma Rikardsson - 30 januari 2013 11:26

Inte hunnit med att blogga i måndags eller igår så får göra det nu :O)   I Måndags börja jag mitt nya jobb och det känns kanon:O) Trivs jättebra:O) Jobba mellan 9-16 och åker buss det går så smidigt så att ta bussen från Höganäs:O) Sen när ...

Av Emma Rikardsson - 27 januari 2013 13:42

Kvällen igår var himla trevlig även i nyktert tillstånd, så skönt att köra hem igår kväll och fick sova i sin egna säng och i morse tog jag sovmorgon och det var välbehövligt.. Klockan stog på 10.00 när jag gick upp och det var himla skönt. Star...

Av Emma Rikardsson - 26 januari 2013 10:32

Somna tidigt igår kväll och vakna tidigt i dag det är skönt det, men dagen blir så lång.. Gick upp ur sängen och kolla mig i spegeln då jag var svullen på vänstra läppen igår och skulle kolla om den gått ner, men neeeeej.. Det var värre idag, he...

Av Emma Rikardsson - 25 januari 2013 19:18

Dagen idag har bestått av vila hela tiden och som sagt jag känner mig bättre nu:O) Ingen feber och hostan är borta guud så skönt, men peppar peppar ta i trä och hoppas nu detta är borta.. Även varit ute en sväng på dagen då jag åkte och handlade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards