emmarik

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Emma Rikardsson - 27 januari 2013 13:42

Kvällen igår var himla trevlig även i nyktert tillstånd, så skönt att köra hem igår kväll och fick sova i sin egna säng och i morse tog jag sovmorgon och det var välbehövligt..

Klockan stog på 10.00 när jag gick upp och det var himla skönt.

Startade en tvättmaskin och sen tog tag i snabeldraken och körde av lite golv, så nu är det rent och fint igen dock lite flyttkartonger i vardera rum men det är OK!

Frukosten idag blev nykokta ägg, vitlöksbröd och varm oboy:O) Mums!

Nyligen fick jag ett mess av min älskling också att de var påväg till flyget nu äntligen och att han saknar mig så ska bli mysigt att få mysa med honom ikväll när han kommer hem, ska hämta honom vid Hotell Erikslund när han ringer ikväll och hoppas det blir efter

"Så ska det låta" för det vill jag verkligen se ikväll, det är mitt program:O)

Nu blir det soffläge ett tag och bara ha en allmänt mysig söndag, för ute är inget roligt alls då det börjar snöa och blåsa samt yra så får hoppas det blir bättre till senare men tror snarare det blir värre://// men det vill jag inte för då kanske inte min älskling och de kan landa.

Men nu vill jag ha våååår...


Ha en trevlig söndag alla underbar vänner..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards