emmarik

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emma Rikardsson - 22 januari 2013 15:38

Nu ska detta följas hela tiden, har varit mycket nu sista tiden så man har ej hunnit med detta..

Men ska försöka ha uppföljning nu av denna blogg igen :O)

Jag och min sambo ska nu flytta från gården Lönhult och det känns skönt att komma här ifrån p.g.a mycket moment.

Vi ska flytta till gården Ängeltofta i Ängelholm till en lägenhet där som vi ska hyra istället, så den 28 feb ska vi vara ute från Lönhult:O)

Ska bli skönt att komma in till mina underbara vänner man har där och mycket mycket mer men helst vill man ju flytta upp till gården i Mackmyra men det kommer vi lovar....

Samtidigt så ska jag börja mitt nya jobb på Måndag och jag är så glad för min egen skull :O)

Husmor på en förskola i helsingborg och även vara inne på avdelningarna och hjälpa till om det behövs..

Mån-Fre 9-16:O)

Kan inte bli bättre:O)


Nu ska jag ta tag i att packa ner lite mer flyttsaker och sen förbereda kvällsmaten samt kurrera mig lite i soffan för en förkylning kommer smygandes :/

Och vill ej bli sjuk...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards