emmarik

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Emma Rikardsson - 24 januari 2013 16:39

Varför får jag aldrig vara frisk??

Blev tyvärr inget jobb då febern kom smygandes och en jävla huvudvärk...

39,8 är himla mycket, men blir att lägga sig på soffan och vila framför tvn och se om man kanske somnar tillslut..

Jobbigt att vara själv men ändå skönt men hade varit skönare om min sambo var hemma idag då man är sjuk och fixa mat till mig..

Men får se efter man vilat ett tag och se vad jag fixar till kanske steker till mig en hemmagjord hamburgare med bröd eller bara en kopp varm tea och en smörgås får se vad det blir :O)

Jag hoppas och vill vara frisk tills på lördag för då är det inflyttningsfest hos Hanna men jag kommer vara med i nyktert tillstånd då jag vill köra hem och sova om jag inte är riktigt frisk än men hoppas men kör ändå hem vill sova hemma.. 

Njae nu ska jag försöka orka kolla reprisen av Farmen och Äntligen hemma..


Ha en trevlig kväll..


Av Emma Rikardsson - 24 januari 2013 13:18

Klockan ringde 5.45 men usch då var jag trött för knappt sovit något i natt då hostan alltid ska komma då :O/

Körde David till Erikslund där han skulle åka med en jobba kompis ner till flygplatsen för att flyga till Italien.

Så nu blir man själv hemma fram tills söndag kväll då jag ska hämta honom igen på Erikslund.

Men kan vara rätt skönt då jag åkt på en jädrans förkylning som ej vill ge sig, men jag hoppas den gör det..

Ikväll blir det jobb från 16.00- ca 22.30 på Rögle Arena och som sagt vi hoppas på vinst ikväll R.B.K när ni möter Linköping, men vi hoppas ju alltid på vinst ändå vårt kära R.B.K<3

Så nyligen käkat lunch som idag fick bli rester från igår som var tagiatelle med köttfärssås :O)

Sen tog jag tag i snabelrakan och körde några varv med den på golvet för fy så skitit det blir när man ska flytta allt damm kommer fram ännu mera:/

Och nu precis urkommen från en härlig dusch och lagt mig på soffan ett tag innan man ska fixa sig för måste åka 15.30 typ :O)


Ha en härlig Torsdag mina underbara vänner :O)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards