emmarik

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Emma Rikardsson - 30 januari 2013 11:26

Inte hunnit med att blogga i måndags eller igår så får göra det nu :O)


I Måndags börja jag mitt nya jobb och det känns kanon:O)

Trivs jättebra:O)

Jobba mellan 9-16 och åker buss det går så smidigt så att ta bussen från Höganäs:O)

Sen när man kom hem fårn jobb var det fixa mat och sen ta kväller i soffan :O)


Tisdag (igår)

Klockan ringer 06.30 för att gå upp och fixa sig för jobb:O)

Åka in till Höganäs och ta bussen in till Helsingborg.

Jobb 9-16, kanon trivs på jobbet efter andra dagen det är kanon:O)

Trevliga arbetskamrater det är det viktigaste på ett jobb att man har roligt på jobbet :O)

Efter jobb så blev det hem och fixa käk och sen ta kväller i soffan:O)


Idag är jag ledig och det betyder ju inte att man ska sova länge utan åkte iväg på en intrevju till vid 9.00 som att jobba extra som vikarie på en förskola i nyhamnsläge :O)

Det gick också bra så nu hoppas jag att mitt liv kommer ändras och att man kommer må kanon hädan efter:O)

Dagen idag kommer också bestå av lite lunch strax sen blir det fortsätta packa saker samt åka till nya lägenheten och plocka in och till helgen flyttar vi :O)

Äntligen ska vi slippa Lönhult ska bli så skönt:O)


Ha en bra lill lördag alla underbara vänner:O)

Kramis på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards