emmarik

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Torsdag!

Av Emma Rikardsson - 24 januari 2013 13:18

Klockan ringde 5.45 men usch då var jag trött för knappt sovit något i natt då hostan alltid ska komma då :O/

Körde David till Erikslund där han skulle åka med en jobba kompis ner till flygplatsen för att flyga till Italien.

Så nu blir man själv hemma fram tills söndag kväll då jag ska hämta honom igen på Erikslund.

Men kan vara rätt skönt då jag åkt på en jädrans förkylning som ej vill ge sig, men jag hoppas den gör det..

Ikväll blir det jobb från 16.00- ca 22.30 på Rögle Arena och som sagt vi hoppas på vinst ikväll R.B.K när ni möter Linköping, men vi hoppas ju alltid på vinst ändå vårt kära R.B.K<3

Så nyligen käkat lunch som idag fick bli rester från igår som var tagiatelle med köttfärssås :O)

Sen tog jag tag i snabelrakan och körde några varv med den på golvet för fy så skitit det blir när man ska flytta allt damm kommer fram ännu mera:/

Och nu precis urkommen från en härlig dusch och lagt mig på soffan ett tag innan man ska fixa sig för måste åka 15.30 typ :O)


Ha en härlig Torsdag mina underbara vänner :O)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rikardsson - 1 februari 2013 09:48

Äntligen är det helg och jag väntar fin besök av mina päron:O) Dagen kommer bestå av att umgås med dem och äta gott ikväll.. Ska åka och fixa lite smått och gått när mina päron kommit ner, de var på väg strax när jag prata med dem.. I morgon gå...

Av Emma Rikardsson - 30 januari 2013 11:26

Inte hunnit med att blogga i måndags eller igår så får göra det nu :O)   I Måndags börja jag mitt nya jobb och det känns kanon:O) Trivs jättebra:O) Jobba mellan 9-16 och åker buss det går så smidigt så att ta bussen från Höganäs:O) Sen när ...

Av Emma Rikardsson - 27 januari 2013 13:42

Kvällen igår var himla trevlig även i nyktert tillstånd, så skönt att köra hem igår kväll och fick sova i sin egna säng och i morse tog jag sovmorgon och det var välbehövligt.. Klockan stog på 10.00 när jag gick upp och det var himla skönt. Star...

Av Emma Rikardsson - 26 januari 2013 10:32

Somna tidigt igår kväll och vakna tidigt i dag det är skönt det, men dagen blir så lång.. Gick upp ur sängen och kolla mig i spegeln då jag var svullen på vänstra läppen igår och skulle kolla om den gått ner, men neeeeej.. Det var värre idag, he...

Av Emma Rikardsson - 25 januari 2013 19:18

Dagen idag har bestått av vila hela tiden och som sagt jag känner mig bättre nu:O) Ingen feber och hostan är borta guud så skönt, men peppar peppar ta i trä och hoppas nu detta är borta.. Även varit ute en sväng på dagen då jag åkte och handlade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards