emmarik

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Emma Rikardsson - 20 december 2010 12:23

Åhh vad jag älskar denna vinter då man kommer få ha snö på julafton, vi hade ju det förra året med men nu kommer det ju vara i hela landet troligtvis..:O)

Idag är jag hundvakt åt lilla Irjis.. :O)

Tog en lånpromenad förut och nu så sover hon som en stock..

Ska ut sen igen men då blir det nog inte så himla långt, för jag ska även hinna skotta av grusplanen innan det blir mörkt igen:O)

Jag ska även börja packa inför våra dagars resa över jul och nyår..

Vi åker redan i morgon kväll som det ser ut nu men får reda på det mer ikväll för beror helt och hållet på älsklingens jobb:O)

Men hoppas vi åker redan i morgon kväll, saknar mina föräldrar lite nu och längtar till julmaten som vi kommer äta på onsdag då vi ska ha Lilljul hemma i Ödeshög hos mina föräldrar med min släkt..

Sen åker vi vidare på torsdagen upp till Mackmyra:O)

För där kommer riktiga jul firas:O)

Ska även vara kvar där till dagen innan nyår för då åker vi ner till mamma och dom och firar nyår i år ska bli myyys<3


 

Ha en bra måndag alla glada..

4 dagar kvar nu till JULAFTON<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards