emmarik

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Emma Rikardsson - 2 december 2010 15:11

Här kommer lite mer bilder på våran vinter och fler lär det bli:O)

                Älskar detta väder och så vackert när solen är framme då man tar bilder<3

Av Emma Rikardsson - 2 december 2010 14:53

Skönt att slippa febern nu usch för den, man blir så orkeslös då..

Men är fortfarande lite snuvig och ont i bihålorna..

Just nu ligger jag i soffan med en filt och bara myser och kissen ligger bredvid..


Vi har även fått en riktig vinter i skåne och jag älskar det..

Tycker bara inte om när det blåser och blir driver på vägen så man knappt ser när man ska köra och andra trafikanter som kör som det vore sommarväglag fy för sådat för bara dom som gör så det blir trafikolyckor..

Jag hoppas det går bra för min älskling när han ska hem sen ikväll från jobbet..

Skulle in till Eslöv förut men jag vände halvvägs tyckte att vägen var lite måddig och sen så kör folk som sagt som sommarväglag så får se om vi tar handlingen i morgon ingen panik med det :)

Nu snöar det igen och jag bara njuter av det.<3


   

Även kissen verkar gilla snön :O)

Första snön då hon vill vara ute<3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards