emmarik

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Emma Rikardsson - 3 december 2010 16:48

Dagen har bestått av Nova Lund med kära vänner /grannar :O)

Vi åkte dit vid halv tolv och kom hem vid tre ungefär....

Jag kom hem med en röd halvklänning som även går ha till kjol så det ser ut som ett linne, eller ha ett linne under och använda till leggings, vitt linne och en ljusstake som man kan ha värme ljus i att ha till advent..

Jag har köpt en tidigare men den adventsstaken kom visst med upp till gävle:O)

Men den jag köpte idag blev bra..

  Röda Halvklänningen/Linnet Köpt på HM


 

Vita Linnet Köpt på Vero Moda



Nu väntar jag in min älskling så vi kan åka in till Eslöv och handla lite mat så vi fyller på kyl/frys:O)

Sen väntas fredagsmys hela kvällen med god mat och lite vin även lite mys framför brasan och tvn:O)

Vi får se sen vad helgen har för roligheter men blir nog himla lugnt denna helg då vi får gäster nästa helg från gävle ska bli mys och blir nog en tripp till köpenhamn på julmarknad då med  om väder tillåter men det får vi hoppas på:O)


Ha en trevlig fredag alla underbara som läser...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards