emmarik

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Emma Rikardsson - 17 december 2010 14:44

Bara en vecka kvar till jul nu och guud vad tider gåår fort..

Jag bara längtar till all denna goda julmaten och allt smått och gott med klappar och godis..

Var tvungen idag att offra mej att köpa första julmusten när man var på Ica och handla..

Umgåtts med Louise hela förmiddagen..

Vi åkte in till Eslöv runt halv elva och gick och kolla i massa olika affärer, tog även en lunch på ett himla mysigt cafe himla trevligt har jag haft det idag :O)

Så jag kom nyss hem bara varit hemma en timme typ..

Nu lyser lyktan på bron och mitt fredagsmys har börjat redan, nu saknar man bara sin underbara älskling att han med ska komma hem så vi får mysa..

Kvällen kommer bjudas på en god hemmagjord potatisgratäng med marinerad kotlett och till det blir det rödvinsås:O)


Här kommer lite vackra bilder på våran vackra vinter i skåne<3


 

 

 

 

                         

Ha en underbar fredag alla glada...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards