emmarik

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Emma Rikardsson - 8 december 2010 20:00

Mätt i magen efter kvällen mat...

Så nu återgår man till tvn och myser med min älskling och dricker varm glögg<3


ha en bra onsdagskväll

Av Emma Rikardsson - 8 december 2010 13:52

  Våran vackra Evert<3

 Det luktar jul i lägenheten av dessa julstjärnor och även har vi en hyasint som börjar slå ut med, men lägger ut den bilden i något senare tillfälle när den är helt utslagen..    


      

Våran vackra Palm:O)


  Älsklingen håller på med en krans till våran ytterdörr:O)


  Här är den klar och ska nu sättas upp på dörren:O)


Mer live hur den är finns på våran ytterdörr:)

Av Emma Rikardsson - 8 december 2010 13:46

Guud vad veckorna går fort nu.. 

Snart Lucia och Jul längtar...

Redan onsdag (lillördag) och det betyder att det är bonde söker fru ikväll:O)

Det programmet är så jäkla bra, det är även maria wern och hon är med bra:O)

Idag har jag städat lite och även passat på att vädra överallt då man är så förkyld igen så bacillerna kommer ut igen:O)

Bytt rent i sängen + att tvättmaskinen går för fulla muggar, sista maskinen är inne nu och det är skönt:O)

Snart fredag då kommer våra gäster ska bli kul.... :O)

Ikväll kommer jag bjuda min älskling på hemmagjort potatismos med köttbullar<3

Njae nu ska jag återgå till soffan och kolla lite på tvn samt knapra halstabletter mot min jävla reethosta.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards