emmarik

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emma Rikardsson - 17 november 2010 12:22

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag hipp hurra :O)

Hittills har min födelsedag varit skit bra...

 

Louise och Hampus var inne på en bit tårta nu i förmiddgas och fick fina Rosor från Familjen Nilsson/Jönsson:O)

Tackar ännu en gång och tråkigt att Andreas inte kunde hänga med eller kunde ikväll men skickade med en tårtbit i alla fall:O)

Jag tackar också för alla gratulationer hittills och hoppas på fler så man ser vilka som är ens riktiga vänner..

 


Ikväll kommer våran andra granne in Annika på en bit tårta för att fira mej så det blir typ tårta hela dagen känns det som men uppehåll emellanåt hihi...

Men man måste ju passa på när man fyller då får man unna sej...

Längtar även till fredag då blir det fest igen med familjen/släkt + att Sara gumman kommer då med.. :O)

Men skriver ett inlägg lite senare sen...

Och då har jag tagit egna bilder blev dock inga förut..


hare gött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards