emmarik

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Emma Rikardsson - 13 november 2010 16:49

Jag och älsklingen tog en runda in till köpcentrumet i Löddeköpinge och kollade lite...

Fanns mycket man ville ha men får ju vänta först och se vad man får i födelsedagspresent..

Vi var inne på Ginan och kolla och då hitta jag detta jag hoppas på man kan köpa sen eller att man får ett presentkort där:O)

         


Vi åkte också till Max och åt lunch där och nu är man mätt i magen:O)

Kvällen kommer bestå utav massa myspys framför dansbandskampen och sen får man se en film..

Ska ta även en promenad med Irja senare med  men dock inte så långt i detta mörker hatar mörkret...

Ha en bra kväll alla glada...

Av Emma Rikardsson - 13 november 2010 11:37

Idag vet man inte vad som händer...

Vill göra något men vad??

Får väl se vad kvällen erbjuder är jävligt sugen på en stor fet fest...

Fyller ju på onsdag himla tråkig dag att fylla på men är ju trotts allt lillördagen då me  

Men vill fira mej lite ikväll med men vi får väl se...

Har ställt upp att vara hundvakt ikväll  så händer det inte något så har jag ju promenader att gå hihi :O)

Alltid lika kul att vara hundvakt åt en så go hund:O)


Njae ska väl ta tag i dagen och hitta på något...

Kanske iväg en sväng till något köpcentrum och kolla lite:O)


hare bra sålänge...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards