emmarik

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Emma Rikardsson - 12 november 2010 12:27

Känner att jag varit dålig på att lägga ut bilder:O)


     

Saknar dej gumman<3          Min underbara vän Sara det<3     Mina goda pajer:O)



     

                                    Kerstin är den mysigaste djuret jag haft<3



   

Älskar dej mest min babe<3  Saknaden är stor Farmor<3  Mamma & Pappa Älskar er massor.




                                                                                         

                                                 Bror och hans tjejja Louise                                            

                                                                       Såå söta sååå                                              

                                                                          Älskar er<3



Har flera jag älskar massor i min släkt m.m men har inga bra bilder tagna så får återkomma med mera bilder senare då man träffat dom igen:O)




      






Av Emma Rikardsson - 12 november 2010 11:18

Vaknade av att det regna som faan på fönstret i morse och blåste storm  

Gick ner och fixa mej och sen gick jag ut och gick med Irja blev inte så lång promenad då jägaren på gården hade jakt så vissa vägar man inte fick gå på...

Men vi kom ut i alla fall i drygt 20 minuter så det vart lite motion idag... 

Och i detta väder vi har idag är inget väder att vara ute i fyyy vad ruggigt och regnigt..

Saknar det varma sommarvädret vi hade i sommras<3

Men får hoppas på en bättre sommar nästa år...

Nu sitter jag och lyssnar på dansmusik och är jättesugen på fest ikväll någon som har någon eller vet någon?

För vill förfira mej lite denna helg med men riktiga festen blir med min familj och mormor,morfar och min morbror som kommer ner nästa helg för att fira mej då jag fyller år på onsdag:O)

Annars får det bli viin i min ensamhet med älsklingen framför tvn kan vara mysigt det med:O)

För det är ju doobidooo...:O) Det programmet gillar jag...

Men nu ska jag fixa lite toast som lunch idag för ikväll blir det nog tacoos med älsklingen:O)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards